رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: ۱۰۰۰کیلومتر از راه‌های استان آسفالت شد | پروژه انتقال گاز به تربت‌ جام ۸۰درصد پیشرفت داشته است

  • کد خبر: ۱۸۰۷۸۴
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
استاندار خراسان رضوی: ۱۰۰۰کیلومتر از راه‌های استان آسفالت شد | پروژه انتقال گاز به تربت‌ جام ۸۰درصد پیشرفت داشته است
استاندار خراسان رضوی گفت: برای توسعه صادرات استان ۳هزارکیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بهسازی و بازسازی خواهد شد. تاکنون نیز هزارکیلومتر آسفالت انجام شده و هزارکیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز، ۲شهریور، در جمع اعضای شورای اداری خراسان رضوی در استانداری با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت گفت: لازم است اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود، به اطلاع شهروندان برسد، نمونه این موضوع وضعیت اقتصادی استان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر رشد اقتصادی استان روی عدد۴.۴ قرار دارد درحالی‌که این رقم برای کشور ۳.۳ تعیین شده است. از همین رو حرکت اقتصادی استان را می‌توان رو به جلو ارزیابی کرد.

نظری با اشاره به اینکه سال گذشته در خراسان رضوی ۹۰همت سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی محقق شده، بیان کرد: همچنین حجم سرمایه‌گذاری خارجی در استان ۳.۵برابر رشد داشته است. بنای ما این است که در حوزه سرمایه‌گذاری بانک‌محور عمل نکنیم و تامین منابع مالی توسط بورس انجام بگیرد.

وی گفت: لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی سرخس در مجلس شورای اسلامی حدود یک ماه گذشته مصوبه‌ای را تحت عنوان آزاد شدن منطقه ویژه دوغارون و سرخس داشت که هفته گذشته در شورای نگهبان هم مورد تایید قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ما در ایام پیش‌رو ایجاد ظرفیت‌های گسترده‌تر برای صادرات است. برای این منظور ۳هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بهسازی و بازسازی خواهدشد که تاکنون هزار کیلومتر از آن انجام شده و هزار کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

نظری با اشاره به مسئله آب در استان بیان کرد: خوشبختانه با اجرای یک‌سری پروژه زودبازده از این نظر دچار تنش در مشهد نشده‌ایم. همچنین یک‌سری پروژه زیرساختی نیز برای این منظور در حال پیگیری و اجراست.

وی ادامه داد: سال پیش در موضوع گاز مشکلاتی داشتیم که در حال حاضر ظرفیت پمپاژ گاز افزایش یافته است. همچنین پروژه انتقال گاز بین تربت جام و صالح‌آباد ۸۰درصد پیشرفت داشته است.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: باید توجه داشت که منطقه شرق کشور با ناپایداری انرژی مواجه است و از همین رو این موضوع توسط بعضی از وزارتخانه‌های ذی‌ربط در حال پیگیری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->